Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Πίτσα η απλή

Αστείος τίτλος; Μπορεί .. έρχεται όμως και η πίτσα η διαφορετική (με αρκετές παραλλαγές)!! Δεν ξέρω πως τρώτε την πίτσα αλλά εγώ ακούω όλη την ώρα θα φτιάξεις πίτσα; - Να φτιάξω, πως την θέλετε;; και εκεί αρχίζει η αιτία των τίλων.. - Εγώ την θέλω αφράτη , - Εγώ την θέλω τραγανή αλλά να μην μου πέφτουν τα υλικά, - εε, Εγώ την θέλω τραγανή και αφράτη, - Μμμ μήπως γίνεται πολύ πολύ αφράτη όπως γνωστής αλυσίδας πιτσαρίας να τρώγεται όμως την άλλη μέρα;;;.. Κάπως έτσι άρχησα λοιπόν να πειραματίζομαι και προέκυψαν οι παραπάνω τίτλοι!! Τέρμα όμως η φλυαρία ας ξεκινήσουμε την συνταγή της απλής πίτσας και θα έρθουν και οι υπόλοιπες..

Υλικά:
500 γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις
500 γρ αλεύρι άσπρο δυνατό
350 ml χλιαρό νερό
3-4 κ.σ. λάδι
1 και 1/2 κ.γ. αλάτι
1 και 1/2 κ.γ. ζάχαρη
35 γρ νωπή μαγιά
( μπορεί να χρειαστεί να προσθέσουμε χλιαρό νερό)

Εκτέλεση:
Σε μία λεκάνη βάζουμε τα υγρά υλικά μας (λάδι, νερό) και προσθέτουμε την μαγιά. Αφήνουμε να δράσει η μαγιά κανά 10 λεπτό και μετά προσθέτουμε την ζάχαρη και ανακατεύουμε καλά να διαλυθεί. Σιγά σιγά προσθέτουμε το αλεύρι εναλλάξ με το αλάτι και ζυμώνουμε. Τοποθετούμε το ζυμάρι μας σκεπασμένο με μία καθαρή πετσέτα σε σβηστό φούρνο μέχρι να φουσκώσει. Ανοίγουμε το ζυμάρι στο σχήμα και στο πάχος που επιθυμούμε το τοποθετούμε σε ταψί της προτίμησής μας και βάζουμε από πάνω ότι υλικό θέλουμε να έχει η πίτσα μας.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου για μία ώρα.

tip:
H μαγιά δεν πρέπει να έρθει σε επαφή με το αλάτι γιατί δεν την αφήνει να δράσει και το ζυμάρι μας δεν φουσκώνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου